Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Αποτελέσματα κατατακτηρίων Οδοντιατρικής Αθήνας

Δόθηκαν σήμερα από τη γραμματεία της Οδοντιατρικής Σχολής Αθήνας, τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων εξετάσεων 2013-2014. Συμμετείχαν 66 υποψήφιοι, διεκδικώντας 11 θέσεις.  Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες, 7 από τους οποίους ήταν μαθητές μου, ανάμεσά τους και οι δύο πρώτοι στη σειρά επιτυχίας.
 Πρέπει ακόμη να συγχαρώ και τους μαθητές μου εκείνους, πού δεν τα κατάφεραν,παρ' όλο που ήταν τουλάχιστον το ίδιο γερά προετοιμασμένοι. Η σχολή ,  κατά τη γνώμη μου , πρέπει να είναι στο μέλλον περισσότερο προσεκτική στην προετοιμασία των εξετάσεων, απ' όσο ήταν φέτος. Πάντα ήταν προσεκτική. Δεν είμαι ειδικός , οι διαμαρτυρίες όμως για την επιλογή των θεμάτων στην Χημεία δεν ήταν μεμονωμένες και είμαι σε θέση να γνωρίζω , πως προέρχονταν από πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου