Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Τέσσερις (4) πρωτιές στις κατατακτήριες (μπορεί και 5)!!!!


                        Από τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα των φετινών κατατακτηρίων, είναι μεγάλη η χαρά μου για τις επιτυχίες των μαθητών μου! Ήδη , δεκαοκτώ (18) μαθητές μου, που αναφέρονται σε προηγούμενες αναρτήσεις σε αυτό το blogg, έχουν πετύχει στις σχολές τους και μου έχουν δώσει την πιο πλούσια, για έναν δάσκαλο, ανταμοιβή. Ας μου επιτρέψουν όλοι τους όμως, να χαρώ λίγο παραπάνω για τις τέσσερις πρωτιές που πέτυχαν, γιατί δεν μου συμβαίνει συχνά...


                     Δήμητρα Δεδούση,  1η στην Ιατρική Αθήνας

                     Μάριος Φούζας,       1ος στην Ιατρικη Αθήνας (απο Οδοντιατρική)

                     Δήμητρα Ταρναρά,   1η στην Οδοντιατρική Θεσσαλονίκης

                     Ειρήνη Κρητικού,    1η  στην Φαρμακευτική Αθήνας



            Το "μπορεί και 5" στον τίτλο αυτής εδώ της ανάρτησης, έχει να κάνει με την αναμονή των αποτελεσμάτων στη Οδοντιατρική της Αθήνας, που δεν αποκλείεται να προσθέσει μια ακόμη πρωτιά, αφού πολλοί και πολύ δυνατοί υποψήφιοι, που προετοιμάστηκαν μαζί μου και οι περισσότεροι με τους συνεργάτες μου, Γκιργκινούδη, Καμπούρη και Καραγιαννάκη, θα την διεκδικήσουν!



       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου