Πέμπτη 27 Μαΐου 2021

 

       Για τα θέματα Φυσικής στην Ιατρική Πάτρας.

 

    Εξετάστηκε χθες στις κατατακτήριες της Ιατρικής της Πάτρας, το μάθημα της Ιατρικής Φυσικής. Είναι η τρίτη χρονιά, που εξετάζεται το μάθημα αυτό, αφού η Ιατρική Σχολή το συμπεριέλαβε για πρώτη φορά στα εξεταζόμενα μαθήματα, τον Δεκέμβρη του 2018. Οπότε, μπορούμε να πούμε, πως διαφαίνεται όλο και πιο καθαρά, ο χαρακτήρας που θέλει να δώσει στην εξέταση, η ομάδα του εργαστηρίου της Ιατρικής Φυσικής, για τον οποίο, ‘’φοβάμαι’’, πως μόνο θετικά σχόλια έχω να κάνω!

1.  Οι υποψήφιοι εξετάζονται σε 8 θέματα  (4, με Α, Β διαφορετικά-άσχετα- μεταξύ τους).  Έτσι, εκτός του ότι δίνουν την δυνατότητα στους εξεταστές να διαμορφώσουν πληρέστερη εικόνα για το πόσο καλά είναι προετοιμασμένος ο υποψήφιος, περιορίζουν πολύ τον παράγοντα τύχη (ή ατυχία), στον οποίο επενδύουν κακώς κάποιες ‘’στοχευμένες στα sos” προετοιμασίες.

2.   Είναι πολύ θετικό, ότι σε κάθε θέμα (!) η ερώτηση κλιμακώνεται, ανεβάζοντας τις απαιτήσεις της, ξεκινώντας από βασικά ζητήματα που πρέπει να γνωρίζει ο υποψήφιος και φτάνοντας σε ζητήματα που πρέπει να έχει κατανοήσει σε σημαντικό βάθος για να απαντήσει.

3.   Είναι ακόμη, πολύ θετικό, πως οι απαντήσεις υπάρχουν στην Ελληνική βιβλιογραφία του μαθήματος και όχι μόνο στο υλικό του eclass του εργαστηρίου, που όσο αυτό είναι επισήμως κλειδωμένο για τους υποψηφίους, δεν πρέπει να αποτελεί υλικό υπο εξέταση. Γνωρίζω βέβαια, πως το εργαστήριο ανταποκρίνεται συχνά σε υποψηφίους που απευθύνονται σε αυτό, αλλά δεν το γνωρίζουν αυτό όλοι οι υποψήφιοι. Όσοι από εμάς το διαθέτουμε, το χρησιμοποιούμε, αλλά αυτό δημιουργεί ανισότητα στις ευκαιρίες των υποψηφίων.

4.  Τέλος, παρ’ όλο που έχω από τους μαθητές μου μια, σε μεγάλο βαθμό, έγκυρη διατύπωση των θεμάτων, απ’ ότι μπορώ να καταλάβω, προτιμώ να μην γράψω εδώ τα χθεσινά θέματα, αφού δεν έχω την πρωτότυπη και ως εκ τούτου απολύτως ακριβή διατύπωση τους.                                                                                               Πάντως, όλα τα θέματα ήταν απαιτητικά και πολύ ποιοτικά- εκτός ίσως από το θέμα 1α, που ήταν εύκολο- αλλά ιδιαίτερα  το 2β (διαφορά προβολικής και τομογραφικής απεικόνισης στην Πυρηνική Ιατρική)  αλλά και το Doppler, που υποδεικνύει στα παιδιά πως δεν απαγορεύεται ένα θέμα που ζητήθηκε μια χρονιά, να ζητηθεί και την επόμενη…  

                                                                                                                                                                       Καλά αποτελέσματα!          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου